.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایکا به دنبال چیدن گل ریحان
تیم فوتبال رایکا بابل عصر امروز در کرج به مصاف گل ریحان البرز می‌رود.

به گزارش شمال نیوز، هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم فوتبال رایکا بابل از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز سه شنبه ۱۱ خرداد در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان تیم گل ریحان البرز خواهد بود.

 

بازیکنان جوان رایکا که هفته گذشته و در روزی که کمترین حقشان حداقل تساوی در مقابل تیم هوادار تهران بود، تن به شکست خانگی دادند تا حالا برای بهبود شرایط خود در جدول با اتحاد و همدلی بازیکنان و کادرفنی به مصاف تیم گل ریحان البرز بروند.

 

در آن سوی میدان نیز تیم گل ریحان البرز و شاگردان محمود شافعی در پنج بازی گذشته خود متحمل چهار شکست شدند و یک پیروزی در مقابل ملوان نیز به دست آوردند.

 

تیم گل ریحان البرز در بازی مقابل ملوان و بادران تهران نشان داد اگرچه شانس زیادی برای ماندن در میان تیم‌های دسته اولی ندارد، اما تیم سختکوشی است و به راحتی شکست نخواهد خورد.

 

در جدول رده بندی تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۷ پیروزی، ۹ تساوی و ۱۰ شکست ۳۰ امتیازی است و در رده ۱۴ جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و در آن سوی میدان نیز تیم گل ریحان البرز با ۴پیروزی ۶ تساوی و ۱۶ شکست با ۱۸ امتیاز در رده ۱۸ و انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.